Можна вилікувати рак підшлункової залози

рак

Дефектний ген PTEN є причиною раку підшлункової залози у людини в 20% випадків

Рапаміцин дозволяє вилікувати певний тип раку підшлункової залози

Попередні клінічні дослідження показали, що рапаміцин не є ефективним для лікування раку підшлункової залози, коли його застосовували для всіх пацієнтів з різними формами захворювання.

Однак висновки вчених показують, що за допомогою рапаміціна можна вилікувати певний тип раку підшлункової залози - спричинені несправністю гені PTEN, який бере участь в зростанні клітин. Цей тип пухлини може реагувати на препарат.

Даючи рапаміцин мишам з раком підшлункової залози внаслідок несправного гена PTEN, вчені помітили, що ракові клітини припинили росn і поширення. У деяких випадках препарат також викликав скорочення розмірів пухлини.

Препарат блокує білок, званий «цільової рапаміцин у ссавців» (МРМ), який також контролює ріст клітин. Дослідження показують, що зростання пухлини, викликаної дефектним геном PTEN, може залежати від МРМ.

Дефектний ген PTEN є причиною раку підшлункової залози у людини в 20% випадків

При аналізі зразків раку підшлункової залози людини вчені виявили, що приблизно в 20% випадків його причиною є дефектний ген PTEN. Тому вчені сподіваються, що рак підшлункової залози можна вилікувати за допомогою рапаміціна у осіб з цим геном.

Це дуже важливе дослідження, вперше показало, що можна лікувати рак підшлункової залози в залежності від генів. Вперше була порівняна ефективність лікування препаратом з генетичною причиною раку підшлункової залози.

Як вилікувати рак підшлункової залози у людини?

Необхідні додаткові дослідження, які покажуть, що за допомогою цього підходу можна вилікувати рак підшлункової залози. Це важливий крок для розробки нових методів лікування цієї руйнівної хвороби, для якої немає помітного поліпшення виживання з 1970 рр. Щорічно у Великобританії у 8800 людина діагностують рак підшлункової залози. Трохи більше 3% людей з діагнозом рак підшлункової залози виживає протягом 5 років.

Потрібно зрозуміти, чим пухлини підшлункової залози відрізняються один від одного, а потім персоналізувати лікування їх. Рак підшлункової залози - Це складне захворювання, для лікування якого мало що було зроблено. Протягом наступних кількох років вчені планують більш ніж в 2 рази підвищити фінансування досліджень, завдяки яким можна буде вилікувати рак підшлункової залози. Джерело: Cancer Research UK

Вчені вважають, що вилікувати рак підшлункової залози допоможуть віруси. Нова комбінація двох різних підходів - віротерапії і імунотерапії - показує «великі надії» в якості засобу для лікування раку підшлункової залози, згідно з новим дослідженням. Вивчалися чи ефективність вакцини, онколітичних вірусу - модифікованого вірусу вибірково інфікувати і вбивати ракові клітини підшлункової залози. Можна було б поліпшити лікування, озброюючи вірус геном, який модулює імунну систему організму.

Нова методика затвердіння ракових клітин дозволить вилікувати рак підшлункової залози. Існуючі методи лікування раку орієнтовані на масові вбивства пухлинних клітин, але дослідники пропонують іншу стратегію: зробити ракові ракові клітини твердими, щоб запобігти їх від вторгнення в нові області тіла.
Речовина 4-НАР пошкоджує миозин II, будівельний блок клітинного скелета. Вчені виявили зміни в розмірі міозину II в ракових клітинах підшлункової залози, завдяки якому вони поширюються з первісної пухлини в інші області тіла. Дослідницька група протестувала 4-ГАП на вирощених в лабораторії клітинах раку підшлункової залози і виявила, що ця речовина вплинуло на міозин. Вчені вважають, що, м'якість дозволяє клітинам раку метастазировать.
Зараз команда тестує 4-ГАП у мишей. Препарат вже використовується в деяких країнах для лікування жовтяниці, тому, якщо він дозволить вилікувати рак підшлункової залози, то з'явитися на ринку він може відносно швидко.

Однією з причин того, що рак підшлункової залози дуже складно піддається лікуванню полягає в тому, його клітини знайшли спосіб -обойті- хіміотерапію. Вони захоплюють рецептор вітаміну Д (який зазвичай пов'язаний зі здоров'ям кісток) і знову відправляють його на ремонт пошкоджень, викликаних хіміотерапією.

Електричне поле допоможе вилікувати рак підшлункової залози. Хіміотерапія вбиває ракові клітини, але вона токсична для здорових клітин. Коли речовина вводиться в кровотік, лише невелика кількість лікарського засобу насправді потрапляє в пухлину. Інша частина препарату переміщається по організму, часто викликаючи побічні ефекти, які можуть змусити пацієнтів припинити лікування.
Деякі види пухлин (як рак підшлункової залози) не дуже добре пов'язані з кровоносною системою, що притупляє ефективність хіміотерапії. Нова методика, розроблена групою дослідників з Університету Північної Кароліни і Університету Дьюка, використовує електричне поле, щоб просунути препарати в пухлину. Електричне поле породжується невеликим пристроєм, який можна імплантувати в пухлини або розмістити на шкірі. Пристрій, який дослідники розробили і побудували, також містить резервуар хіміотерапії. Коли пристрій увімкнено, електричне поле штовхає препарат повністю в пухлину, не дивлячись на навколишній тиск. Саме цей фактор ускладнює інші стратегії місцевої доставки лікарських препаратів.

Вчені знайшли новий метод, який дозволяє вилікувати рак підшлункової залози. Нове дослідження показало, що клітини раку підшлункової залози можна -уговоріть- повернутися назад до нормальних клітин шляхом введення білка E47. E47 зв'язується зі специфічними послідовностями ДНК і контролює гени, що беруть участь в зростанні та диференціації.

Леся, підкажіть, будь ласка, де вводять такі білки, у мого тата рак підшлункової залози, я в розпачі і хочу спробувати даний метод

Першою ознакою раку підшлункової залози є біль. У більшості хворих вона з'являється за кілька тижнів до виникнення інших симптомів, змушуючи пацієнта звертатися до лікаря. Найчастіше вона локалізована в епігастрії або правому підребер'ї (при локалізації пухлини в голівці залози) або в лівому підребер'ї (при її розташуванні в хвості органу).

Зміст:
  • Рапаміцин...